1994 m. Edwino Faeh įkurta "Carhartt Work In Progress" (WIP) nuo pat įkūrimo toliau vystosi ir plečia savo įtaką mados ir kultūros pasaulyje. Iš pradžių rėmėsi "Carhartt" tvirtais ir ilgaamžiais darbo drabužiais, tačiau WIP pertvarkė šią estetiką šiuolaikiniam vartotojui, išlaikydama autentišką prekės ženklo dvasią. Bendradarbiavimas su įvairiomis subkultūromis ir menininkais, tokiais kaip Fela Kuti ir "Underground Resistance", padėjo "Carhartt WIP" prekės ženklui pelnyti pripažinimą ne tik mados, bet ir muzikos bei meno srityse. Pasaulyje veikiantis daugiau nei 80-ies plytinių parduotuvių tinklas, nuosava riedlentininkų komanda ir muzikos skyrius liudija apie prekės ženklo dinamiškumą ir gebėjimą prisitaikyti prie besikeičiančių tendencijų ir vartotojų pageidavimų. Bendradarbiavimas su kitais prekių ženklais, tokiais kaip "A.P.C.", "Converse", "Fragment Design", "Junya Watanabe", "Nike" ir "Vetements", rodo "Carhartt WIP" atvirumą naujoms idėjoms ir partnerystėms, kurios praturtina ir išplečia jos pasiekiamumą.
Rodyti visus Carhartt WIP gaminius